Selamat Tinggal 2010 Happy NEw 2011


Sejarah 2010 Azam 2011

2010 akan melabuh tirai nya sebentar lagi...kenangan pahit manis aku lalui..sungguh pedih tapi berbekalkan sokongan dari kawan-kawan dan new hope :)...aku berjaya harungi nya..sekarang semua dah berubah, hidup aku sepenuhnya berubah dan bergerak ke depan..rezeki aku murah dan sesungguhnya aku rasa bersyukur..Azam tahun depan aku harap aku akan jadi laki orang aka suami kekekeke...dah smpi masa nya aku mempunyai keluarga..lupakan kisah silam aku dan mulakan hidup bahagia bersama orang yang ditakdirkan untuk aku..aku akan lalui nya tahun depan..Selamat Tinggal 2010 Happy New year 2011

Comments

  1. waaa..
    ade flag kita..
    shntik la syark!!
    :D

    ReplyDelete
  2. Semoga ko bahagia ngan azam ko syark....menepatilah janji dan azam ko pada tahun ini.

    SgtKurtz

    ReplyDelete

Post a Comment