Memori Melancong ke Korea Selatan Musim Bunga 2013 Part 3 (Namsan Seoul Tower)

Perjalanan aku di Seoul pada hari kedua diteruskan lagi ke Namsan Seoul Tower antara 10 lokasi perlancongan utama di Seoul. Kiranya kalau pertama kali datang Seoul kena pergi tempat ini laaa. Perjalanan aku ke Namsan Tower naik teksi tapi sampai kat Kaki bukit Namsan. kitorg kena amik Tourist Bas untuk ke Puncak Namsan Tower. so mari layari gambar kan..layan aku tulis mana syok tanpa gambar kan hehehehe.


Polis Anti Rusuhan Korea tengah kawal rusuhan dekat War Memorial ini hahahha



Pemandangan semasa tunggu teksi 


Hahahaha bini saya bosan tggu teksi hehehehe


Ni masa tunggu bas pelancong hahahah yang ni lama kami tunggu 


Dalam Bas Pelancong Namsan Tower. Time ni kami tengok orang2 korea mendaki bukit wooo...hehehhe


Jauh benar Namsan Tower dari pandangan ku ini.


 Dah sampai kat stesen bas Namsan Tower.. Kena mendaki laa yeee








Pendakian bermula dengan panorama yang amat menhijaukan dengan keadaan sejuk yang best


Bini aku dah Sampai dah..Background tu adalah Bandar Seoul dari Namsan Tower.


 Dah sampai dah di Namsan Tower dah..Puas2 pas mendaki hehehehehe


Aku dan Isteri Berjaya di Namsan Tower :D


Say Hi kepada Namsan Tower Seoul


Aku pun dah sampai Namsan Tower 





Bini aku di Pohon Mangga Cinta dan Wall Mangga Cinta.. hehehehehe aku x ada mangga nak kunci kat sini. X pe laaa Aku dan Isteri akan sentiasa berbahagia selagi ada hayat dan jodoh. Insyallah.



Ooooooooooo Seoul..Berkabus aku tangkap Gambar ini hahahaha.


Bini saya mula membeli belah hehehehehe




Aku dan isteri bergambar sekitar Namsan Tower




Saya dan Isteri



Aku suka tengok bas ini. Bas Hyundai ini dijana oleh elektrik tau..diorang dah kira maju sungguh dah ini. Semata2 nak jaga persekitaran bersih dan nyaman di Namsan Tower.



Tamat sudah lawatan ku di Namsan tower hahahah..Kira settle sikit list lokasi nak pergi ini.

Namsan Tower ini kiranya tempat popular bagi semua orang termasuk orang korea sebab keindahan nya yang amat aku cakap cantik dan bersih untuk jalan2. ramai orang gak datang sini. 

Topik seterusnya aku ke Namsan Hanok Village dan ChangdeokGung Palace.

Comments