Selamat Tahun Baru 2013 Masihi


SELAMAT TAHUN BARU 2013 MASIHI

Salam Sejahtera Sahabat dan Pelawat Blog Aku yang selama ini banyak menyokong aku dan selalu luang kan masa melawat blog kecil aku ini. dah dekat 3 tahun blog aku ini wujud dan selama tu laa aku berkhidmat dengan Panggilan Pertiwi dan Negara aku. Banyak perubahan berlaku seiring dengan perjalanan hidup aku di Sarawak di tahun 2012. Panggilan Pertiwi sudah menjadi NGO, Isteri ku Rosidah Shamsuddin menetap bersama aku di sarawak dan Rumah Sewa Pertama aku.

Berkenaan hobi no.1 aku iaitu Military Model Collecter masih lagi menjadi racun dalam hati dan jiwa raga aku ini hahahah. Sekarang fokus aku pada F4 Phantom dah tercapai. Inshaallah azam 2013 dalam hidup collecter lebih berfokus kepada F14 dan F18 diecast dan inshaaallah kalau ada rezeki sikit2 nak ada gak Aircraft Carrier atau LHD skala 1/350 kalau ada rezeki. Skala 1/48 plak aku masih fokus lagi in shaa allah 1/48 USAF F4 Phantom II D dari naza. Aku juga dalam plan nak buat 1/48 F35 JSF dekat sandakan hobby dan MIG29N dekat majorbee. Cuma ikatan budget pertahanan ni buat aku kena berkira2 sekarang ni.

Azam 2013 bagi aku lebih kepada memajukan diri dan kalau boleh jadi bapak laa plak..hahaha kalau ada rezeki dapat laa kan. Azam 2013 juga still jadi collecter tegar gak hahahah. Cuma Tahun 2013 banyak perubahan akan berlaku.

SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU 2013

Comments