Selamat Hari Raya 2012 kepada Semua, Maaf Zahir dan Batin




Hari Raya Pertama di hadapan Rumah aku bersama Isteri ku 


 Aku dan Isteri Pada Malam Raya Ke 2 nak pi tengok Wayang



Isteri ku beraya di Shah Alam


Aku dan Keluarga ku di Rumah Moyang Kami di Simpang Ampat Padang Lalang


Sempena Hari Raya yang hangat kita dok sambut ini, aku dengan sepuluh jari dok ada ini mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri 2012 kepada semua sahabat handai, kenalan yang jauh dan dekat kepada sedara mara yang aku kenali selama ini. Maaf Zahir dan batin kiranya ada terkasar bahasa kaa tersentuh perbuatan kepada semua yang mengenali ku. Di sini aku tempek kan beberapa gambar semasa aku berhari raya. Pertama kali raya dengan isteri ku dan di rumah family aku yang baru. Memang best wooo hehehehe

Comments

  1. Style la bro kau pakau sut askar tu!!

    ReplyDelete
  2. hahahhha pakai masa malam raya jaaa tgk expendables 2 masa tu heheheh

    ReplyDelete

Post a Comment