Bila Jerung Main Game Xbox 360 - Ghost Recon : Future Soldier






Antara Gambar Game Ghost Recon : Future Soldier


Aku sedang main game Ghost Recon..Bini aku snap gambar ini..Masa ini bengang beb kena restart gara2 main pakai DVD pirate Xbox 360


GHOST RECON : FUTURE SOLDIER

Salam sejahtera dan salam 1 Malaysia semua para pelawat sekalian. bulan ini aku tidak banyak buat aktiviti ketenteraan (berkaitan Hobi laaa hehehehe). Aku sibuk dengan rumah baru, banyak buat urusan rumah baru bersama isteri ku. Sekarang aku hidup berkeluarga di sarawak ini heheheheh. Jumaat 2 minggu lepas, aku dah update Xbox aku ke versi 3.0 untuk main game ini. Sampai 3 kali beli DVD huuhuhuhuh..restart game 3 kali gara2 xbox aku buat hal x boleh run game lama2.masa nak habis kan 3 misi terakhir.Xbox aku elok plak.Tension aku!!!..Tapi aku rasa bahagia bila game ini habis juga aku habis kan.

Rumusan aku mengenai game ini, memang 5 star aku bagi dari segi jalan cerita dan cara mainan nya.banyak aksi2 nya begitu sotisfikated. silent kill dan silent shot itu  yang amat menarik laa. cuma satu kekurangan game ini cara pasukan kita bergerak sama dengan kita. masih banyak kekurangan. bila seorang team kita berada sebelah kita..dia boleh bercantum..heheheh patutnya bagi ada efek berlaga ke apa ke hahaha..satu lagi yang ketara game2 dalam xbox ni malas betul nak buat semua bentuk bulat tu nampak macam bulat..mst jadi bersegi2...kelakar laaa tengok roda x jadi bulat hahahah..

Game ini mengisahkan satu skuad seramai 4 orang - Kapten (Ghost Leader), Kozak (aku laa yang main..dia ini tech sergeant.masa game ini kita main role semua gadget2 dalam skuad tu menrangkumi UAV, CAS, Various Grenad, senjata2 nya), Pepper (Heavy gunner), 30k (Sniper). Team ini ditugaskan mencari dalang yang membunuh satu skuad ghost recon (Predator) di bolivia yang mana pencarian diorang ini membuka satu konsipirasi jahat satu underground entiti (Black Raven) yang mahu menguasai Russia dan mengancam perang ke atas barat. Skuad Hunter (yang aku main ni) telah diarahkan merisik, menyelamat intel dan membunuh Black Raven ini. Game ini membawa kita ke Amerika Selatan, Afrika, Euro dan Russia.

Sekarang aku akan main dan habiskan lagi satu Game lagenda yang aku main masa belajar diploma di UiTM Penang dulu. Max Payne 3 hahahahhahha.

Nantikan kemunculan model tentera baru dari aku yaaa... :D

Comments