Lawatan Muhibbah ke Rumah Laksamana Sunan dan Majorbee ( Abah den) - 27.09.2011 dan 29.07.2011


Megat komeng Di Hadaapan barisan Model LS hehehehehhe


Baju Latihan GGK errrrrr.....





Abah tengah membakar dengan racun yang sungguh kuat


Barisan Model Major heheheheh...fuuuuh bakor beb

MRCA Aku yang baru...sampai 4 buah MRCA aku buat ini huhuhuhuhuhu....


Akhir bulan 7 yang lepas, aku ada kursus di Cameron Highlands selama 3 hari..dah ketelanjuran di utara.. Aku decide nak singgah rumah Laksamana Sunan dan Majorbee..Urusan Jual Beli dan Perjanjian 2 hala telah termeterai...Betapa lagi defisit aku hehehhe..dah hobi beb..Aku sesungguhanya di racun cukup oleh Major bee ini...aduuuh demam doh...sebab datang jauh..aku bawak balik 2 UK MBT Chalengger yang aku dah upload dalam blog malam tadi..apa yang korang tengok di gambar yang terakhir tue... Gambar Model Aircraft aku yang baru..sedang dibuat oleh major hahahahahah...



Comments