Syark Life - Hidup seorang kaki paintball




Aku dengan Sierra One Marker Custom masa tue (habis ratus2 san gak keke)




aku ngan X7 Phenom with Mp5 Custom (Marker Baru seh kekek)

Hantu Jerung Suka Paintball :D

Aku start main paintball masa bulan 3 2010..masa tue pakai rental marker je..kena tapow ngan ngan Tim Senior kat PV...gear dan BDU pun ntah apa he tak..heheheh biasa laa baru start..skrg nie dah ok dah..aku berubah secara drastik...kuat sungguh racun si paskau x (member forum) racun aku..tapi last aku racun dia kaw2 pasal suatu bnda kekekeke..padan muka dia..anyway kerana paintball, minat aku yang terpendam lama dalam military membara2 kekekekeke..bab habis duit nie jangan cakap laaa..aku berhabis beribu2 lemon duit aku...kekekek habis seh duit aku kakaka :D





Comments

Post a Comment