Himpunan Sejuta Belia - Segemen Uniform (27.May.2012)



Si jerung dengan M4 (Aimpoint) dari Gerup Gerak Khas
 
Si jerung dengan M16 (M203 Grenade Launcher)


 Si jerung dengan Anza Mk.2 dari Pakistan..berat nak mampus pegang benda ni

Si jerung dengan Starburst dari GBAD TUDM.






 Si jerung dengan Seorang Anggota RAMD. bangga dan megah beb bergambar dengan anggota RAMD ni

 Berdepan dengan Pendekar MBT PT91M..Tawel Ggk (blogger MalaysiaMilitaryPower)


Dalam Adnan ACV 300 yang dilengkapi AGTM BAKTAR SHIKAN dan GPMG

Si Jerung dalam Vamtac dan posing dengan .50 Cal Mesingun

Dengan pelancar roket (UTUSAN MALAYSIA yeee) hehehe.. JERNAS Anti Air Missile System


HIMPUNAN SEJUTA BELIA PUTRAJAYA (27.05.2012)

Satu karnival yang aku rasa paling terbesar dan paling penting yang bermanfaat bagi aku yang peminat dunia ketenteraan ini. aku dengan kurien dan ggk lebih tertumpu kepada segmen uniform. macam-macam input dapat dari staf PDRM dan ATM yang jaga booth ini. terima kasih sebab bagi input yang berguna. Bila kat booth ATM ini agak kelakar laaa kalau tak pegang senjata2 TDM terutama GGK. Antara pengalaman yang aku tidak akan lupa kena TASER GUN dari Kor Polis Tentera Darat. Mengelupor aku hahahahaha.

Comments

  1. Serius aku jeles dengan kau Jerung! ;D


    Setakat ni pernah ada peluang menembak guna M-16 masa join kadet polis dekat sekolah menengah dulu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. wahahahaha..aku bukan tembak pun...bergaya je lebih hahahahaha...

      Delete

Post a Comment