Website Sumber Pengetahuan Pertahanan Negara

Laman Web MilitaryofMalaysia kelolaan ShahPaskal

Antara Gambar berlima salah sorang nya adalah Shah Paskal..(Gmbr Buka Puasa Tahun Lepas)

Dah Lama aku x update aku punyer blog...busy bro...masa x ada nak catat2 kat sini...Isu aku bawak kan bulan ini bukan sebab Perhimpunan Haram Bersih 2.0...Aku memang Benci Bersih !!!!!!!!!.....dah cukup setakat itu. hari ini aku mahu berkongsi satu website pertahanan negara milik salah seorang sahabat baik aku Shahpaskal...terbaik penulisan dan cara maklumat dia sampaikan..ramai antara peminat2 dunia ketenteraan akan menlayari website dia untuk mendapat maklumat baru..bagi aku yang rapat dengan beliau memang x sangka perwatakan dia yang bersahaja dan happy tidak sama dengan gaya penulisan beliau di dalam website tersebut.. Itu laa manusia...jangan menilai seseorang berasaskan keadaan dan sifat tersurat nya..fahami dan dalami niat dan sifat tersirat beliau..Anyway aku paste kat sini link web site dia :)



Comments