Logo forum Panggilan Pertiwi

Hari ini, aku mahu berbicara mengenai forum kesayangan ku..Panggilan Pertiwi..ni laa forum yang menjadikan aku seperti mana aku sekarang..forum yang banyak berikan kekuatan dan semangat baru selepas tertekan lalui zaman gelap aku..forum nie laa buat aku kenal kawan2 karib aku seperti paskau x, ggk, mike mazlan, Tropper knife, admin, kuk, tottis dan kembar mak lain bapa lain..si afiq flanker dan akmal3110 hehehehe..


Forum nie laa yang mengenalkan aku pada model2 tank dan air fighter (racun dari Major bee dan naza dremel slalu lekat kat jiwa aku)..forum nie gak menberikan aku kekuatan utk bermain paintball dan bermcm2 lagi aktiviti fisikal yang aku dh lama x buat selepas aku accident dulu 10 tahun yang lepas..


Terima kasih Panggilan Pertiwi

Comments

Post a Comment